آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کرونا ناجی تیم والیبال «پیام»

  • کد خبر: ۱۹۵۰۰
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کرونا ناجی تیم والیبال «پیام»
تیم والیبال مشهد با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر لغو مسابقات، از سقوط نجات پیدا کرد
به گزارش شهرآرانیوز، پرونده سی‌و‌دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال آن‌گونه که از چند روز پیش پیش‌بینی می‌شد، بسته شد. پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و بالاگرفتن تب آن در کشور، روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران عامل و نمایندگان باشگاه‌ها در فدراسیون والیبال برگزار شد که درنهایت مجموعه والیبال به این تصمیم رسید که پرونده لیگ برتر سال ۹۸ را ببندد؛ بدون اینکه قهرمان یا تیم‌های سقوط‌کننده معرفی شوند، تصمیمی مهم که برای برخی تیم‌ها خوب نبود، اما برای پیام مشهد بهترین خبر ممکن است. تیمی که با مشکلات مالی شدید دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد و یکی از مدعیان جدی سقوط بود، با این مصوبه حالا مثل تیم‌های خاتم‌اردکان و شهروند اراک از مختومه‌شدن لیگ در پوست خود نمی‌گنجد.

تسویه، شرط ورود به آسیا
طبق اعلام فدراسیون والیبال، موارد زیر در نشست روز گذشته به تصویب رسید و براین‌اساس پرونده لیگ برتر والیبال در فصل جاری هم بسته شد.
با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال سال۹۸ بسته شد.
هیچ تیمی از لیگ برتر والیبال مردان امسال، به دسته‌یک سقوط نخواهد کرد.
باشگاه‌ها اقدامات لازم برای تسویه‌حساب با بازیکنان و کادر فنی خود را انجام دهند.
فدراسیون والیبال موضوع نحوه کمک به باشگاه‌ها دراین‌زمینه را در نشست هیئت‌رئیسه خود مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.
تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر سال۹۷ در اولویت معرفی برای حضور در آسیا قرار دارند، اما با توجه به تأکید فدراسیون جهانی، شرکت این تیم‌ها در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، منوط به پرداخت کامل بدهی‌های پیشینشان به بازیکنان خارجی است. درصورتی‌که تیم شهرداری ورامین در مهلت تعیین‌شده به تعهدات خود عمل نکند، تیم‌های سایپا یا کاله مازندران معرفی خواهند شد.
مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی سایپا، نیز آمادگی این باشگاه را برای اعزام تیم بانوان به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، اعلام کرد.

فرار پیام از سقوط
تیم پرحاشیه مشهدی لیگ برتر، شاید بیشترین سود را از این تصمیم فدراسیون فوتبال برده باشد. پیامی‌ها که در هفته‌های اخیر در ۲ مسابقه حاضر نشدند و با خطر جدی حذف از این رقابت‌ها مواجه بودند، حالا می‌توانند نفس راحتی بکشند. فصل عجیب‌و‌غریب تیم پیام با حکم دیروز فدراسیون رسما به پایان رسید و این تیم به این وسیله جواز ماندن در لیگ را به دست آورد، اما ناگفته پیداست همچنان نگرانی بابت شرایط این تیم برای فصل آینده وجود دارد.

پورحسن: شرایط ایجاب می‌کرد لیگ را تمام کنیم
منوچهر پورحسن پس از پایان جلسه با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها گفت: در جلسه امروز، مدیران عامل باشگاه‌های سایپا، پیکان، راهیاب ملل مریوان، شهرداری گنبد، شهروند اراک، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان و شهداب یزد حاضر شدند. پس از پایان جلسه به‌دلیل آنکه مشخص نیست چه زمانی ویروس کرونا مهار شود و همچنین سالن‌های تمرین بسته هستند، تصمیم بر این گرفته شد تا مسابقات لیگ به‌طور‌کامل تعطیل شود. سرپرست سازمان لیگ در ادامه درباره بحث قرارداد بازیکنان گفت: تعطیلی از سمت فدراسیون یا بازیکنان و باشگاه‌ها نبوده است. شرایط عمومی مملکت به‌دلیل ویروس کرونا این‌گونه ایجاب کرد تا مسابقات تعطیل شود. اگر ادارات نیز تعطیل شوند، آیا حقوق کارمندان خود را نمی‌دهند؟ در والیبال نیز چنین‌وضعیتی وجود دارد. قرار است مدیران عامل با بازیکنان خود صحبت کنند و قرارداد‌های آن‌ها نیز پرداخت شود. وی درباره جدول مسابقات و حضور تیم‌ها برای سال آینده در مسابقات اظهار کرد: طبق اعلام داورزنی، سقوط و نزولی نخواهیم داشت. ۲ تیم از دسته‌یک به ۱۲ تیم حاضر اضافه خواهند شد؛ به شرط آنکه تمامی تیم‌ها بدهی‌های خود را به‌طور‌کامل پرداخت کنند، در غیر این صورت از جدول مسابقات حذف خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->